17 de desembre 2012

N A D A L







21 de desembrede 2012 - FESTA DE NADAL 2012

21 de desembre de 2012 - Aula 2 anys - Hem donat les cartes al "Patge"

21 de desembrede 2012 - Aula 2 anys - Donem les cartes al "Patge"

21 de desembrede 2012 - Aula 2 anys - Ens visita el "Patge"

21desembre 2012- Aula 2 anys- Fem la carta pels Reis i el "Patge" ens la recull i ens porta caramels
21 de desembre de 2012 - Els "tionets" dels nens i nenes de 2 anys.
21 de desembre de 2012 - El Nadal a l'aula de lactants:
21 de desembre de 2012 - Aula 2 anys - Hem fet cagar el tió.

21 de desembre de 2012 - Aula 2 anys - El tió ens ha cagat molts regals!
21 de desembre de 2012 - Aula 2 anys - El "caga tió"...
21 de desembre de 2012 Aula 2 anys - Hem fet cagar el tió!


20 de desembre de 2012 - Aula 1 any - Regals del Tió - Ens visita el "Patge"

21 de desembre de 2012 - Aula 1 any - El nostre tió i visita del Patge.

20 - 21 de desembre de 2012 - Aula 1 any - Fem cagar el TIÓ - Ens va visitar el "Patge"

20 de desembre de 2012 - Aula 1 any - "Caga tió... i ja arriba el Patge!
17 de desembre de 2012 El nostre Tió
17 de desembre de 2012 - La Panera de Nadal
17 de desembre de 2012 - NADAL - Juguem amb la panera de Nadal
19 de desembre de 2012 - La Panera de Nadal
17 de desembre de 2012 - NADAL - La Panera

19 de desembre de 2012 - Treballs de Nadal




10 de desembre 2012

JOC HEURÍSTIC.- AULA 1 ANY


JOC HEURÍSTIC.- És una activitat en la que els nens i nenes d’un any exploren objectes de la vida quotidiana, elements naturals i de reciclatge (anelles de cortina, cadenes fines, mànegues, cèrcols de goma, cilindres, cartró, etc.), els combinen lliurement i els recullen classificant-los. Aquest joc consta de dues parts; en la primera, el nen - nena explora, combina.... cada un al seu ritme .Pot fer un munt d’accions, agafa, observa i adquireix informació sobre les propietats dels objectes. En la segona part, es recull exercitant la mobilitat, classificant i adquirint l'hàbit d'endreçar cada objecte en el seu contenidor. La funció de l’educador/a en la primera part és basa en l’observació sistemàtica, sense cap mena d’intervenció. En canvi en la segona l’educador/a encamina verbalment i amb el gest l’activitat dels infants.´  
   
10 de desembre de 2012 - JOC HEURÍSTIC.
10 de desembre de 2012 - JOC HEURÍSTIC.
10 de desembre de 2012- JOC HEURISTIC - AULA 1 ANY
10 de desembre de 2012 - JOC HEURISTIC - AULA 1 ANY

16 de gener de 2013 - Aula 1 any - Joc Heuristic